Ja ja, binnen een week alweer een postje van mij…… Een kleintje maar deze keer, maar wilde jullie even mijn verzamelingetje soepsleven tonen. Drie ervan heb ik voor een spiegel hangen, met waxinelichtjes erin. Tot gistermiddag……ik had een potje witte druifjes gekocht, een gedeelte ervan in mijn kleine zinken potjes gezet, maar ik hield nog drie bolletjes over. Dus ik dacht, ik doe gek, ik zet ze in een van de soepsleven. En ik moet zeggen, het resultaat bevalt me wel. Ze zijn nog wat ieniemienie, moeten nog groeien, als ze in bloei staan laat ik ze nog wel een keertje zien!
Ik zie ineens wel op de onderste foto dat door dat kaarsjes branden de spiegel gruwelijk vies is, dus daar ga ik nu eerst even wat aan doen! Maar het staat leuk, toch?
Een heel fijn weekend, en tot een volgende keer maar weer,
lieve groet,
Tineke
Hoi Tineke,
BeantwoordenVerwijderenNiet gewoon leuk maar KEI LEUK!! Wat een goed idee zeg...geniet van dit ontluikende voorjaar!
Gr. Susan.
Ik vind het geweldig,haha heb ik weer wat voor op mijn lijstje,want zoiets wil ik ook wel in mijn keuken hebben hangen,schitterend!fijne avond,lieve groet Joke.
BeantwoordenVerwijderenHuh...dacht ik inderdaad...is Tineke er al weer hi hi? Je neemt je voornemen om vaker te posten gelukkig heel serieus en daar ben ik erg blij om! Dit is een super leuk idee zeg...wat staat dat gezellig!! Helaas heb ik in de keuken geen plekkie om het na te apen, ja...alleen ergens hoog boven in maar daar ziet niemand er wat van.
BeantwoordenVerwijderenEn eh...ga zo door hè ha ha...dus tot gauw! Fijn weekend! Lieve groeten, Ingrid
Jij mag elke dag posten hoor....dit is toch gewoonweg een feestje....!!!
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend
Liefs
Zo dat staat echt geweldig.
BeantwoordenVerwijderenzo lief die kaarsjes ook.
een hele fijne avond .
lieve groetjes margarita
Wat had jij een goed idee, staat heel leuk zo!!
BeantwoordenVerwijderenFijne avond nog groet Stina
Staat inderdaad heel leuk maar... wat zijn soepsleven eigenlijk???
BeantwoordenVerwijderenBen nog ff gaan terugkijken en het zijn pollepels!!!! Nu vind ik het helemaal geweldig!!!
Dacht eerst dat het een soort kleine potjes waren maar het zijn HANGENDE pollepels, echt een fantastisch idee!!!
Groetjes,
Marian
oh Tineke wat heb je dat leuk bedacht:)
BeantwoordenVerwijderenen het staat zo gezellig!!
lieve groet, Tjitske
Hoi Tineke,
BeantwoordenVerwijderenJa leuk zeg !! een klein tuintje aan je slevenrekje Superrr.
Hang um niet per ongelijk in de soep hé!!
Fijn weekend.
lieve groetjes
Dicky Marie.
Dat is zeker leuk! Erg leuk idee!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Ilona
Heel erg leuk !!!!
BeantwoordenVerwijderengezellige avond ,groetjes Romkje.
Wat een leuk idee.....en de spiegel weer schoon ???....liefs van mij......xxxx.....
BeantwoordenVerwijderenNou Tineke wat ziet dat er leuk en gezellig uit zeg. Toen ik de titel las werd ik nieuwsgierig! Nou echt super!
BeantwoordenVerwijderenDank voor je lieve bericht en je compliment!
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend!
Leuk weer van je te horen Tineke. Dit weer is vast niet zo goed voor jouw gezondheid. Ik vind de bolletjes en kaarsjes in je soepsleven geweldig! Prachtige post over je vader trouwens, dat waren nog eens winters. Fijn weekend gewenst, groetjes Anja
BeantwoordenVerwijderenHaha..soeps-leven...ik kon me er niks bij voorstellen, maar het zijn soeplepels :)Ik brak het woord verkeerd af, want ja, sleven..dat kende ik niet.
BeantwoordenVerwijderenIs zeker fries ?!
Wel een heel leuk idee! Ik heb ook net witte druifjes in huis gehaald. Helaas was het vandaag te somber om ze mooi te fotograferen..
Groeten, Corine(THUIS)
Hallo Tineke,
BeantwoordenVerwijderenWat staat dat ontzettend leuk zeg! Ik vind het een geweldig idee en vind het erg leuk om ze ook nog eens in bloei te zien staan.
Fijne avond verder,
liefs Ester
Ik moest even 3x de titel van je blog lezen en vroeg me zo af waar het over zou gaan ... en wat zijn je leuk zo :-)
BeantwoordenVerwijderenLIEVE TÍÍÍÍÍEENNEEEKEEE, hoor je me ik gil het uit naar je wat heb ik je gemist!!
BeantwoordenVerwijderenEindelijk kan ik je blog weer lezen en na het lezen van je lieve reactie meteen gesneld naar je!
En ooohhh en aaaahhh, jeetje Tineke wat is het allemaal mooi bij je!
Zie een hele nieuwe "lay-out", GEWELDIG en je posten zijn té gek!
Leuk hé zo die soeplepels, met de Kerst had ik ook soeplepels en vergietjes hangend aan de wildkroon gehangen met waxinelichtjes en hyacintjes, mmmmmmm.
Alsof ik thuiskom bij jou, en kom morgenochtend in je keuken van een paar posten terug even koffie drinken, wat GEZELLIG!!! Alles heerlijk in me op nemen....
En we gaan absoluut samen genieten van de eerste lenteprikkels morgen ok?
Hele dikke zoen en omhelzing van mij voor al dit gemis bij jou, Cin x
Wat super leuk gedaan zeg! Fijne zondag, liefs Jannet
BeantwoordenVerwijderenWat staat dat prachtig Tineke, een leuk idee. Ik vul mijn soeplepel ook zo af en toe met iets behalve soep hihi.
BeantwoordenVerwijderenAch....en het ziet er zo leuk uit dat ik geen tijd heb gehad om naar je spiegel te kijken, maar nu je het zegt ;)......hihihi.
Fijne zondag en liefs, Mea
Ik ben zo onder de indruk van de soeplepels met witte druifjes, dat dat van de spiegel totaal niet was opgevallen. En nog steeds niet als ik er naar kijk.Wat een leuk idee, die bloemmetjes erin, en wat zal het straks nog mooier zijn als ze in bloei staan.
BeantwoordenVerwijderenHeel mooi gedaan.
Fijne zondag gewenst, groetjes Monique
Wat leuk...!!! en jij noemt 'pollepels' soepsleven? had ik ook nog nooit van gehoord.
BeantwoordenVerwijderenWat een geweldig vonst zo, je kan toch eigenlijk wel ALLES gebruiken om bolletjes in te planten :)
Wat een originele wijze van bolletjes planten.
BeantwoordenVerwijderenGroet,
Jeanette
dit staat leuk en wat een leuk idee om de bolletjes met een klein beetje spagnum erin te zetten, wat een leuke naam heb jij voor een sopelepel een soepsleven, liefs Irma
BeantwoordenVerwijderenSoepsleven????...nog nooit van gehoord. Ik dacht eerst dat je een spelfout had gemaakt en een verhaaltje over een mindere periode in je leven wilde vertellen, dat je een soepleven had....haha....blond hè...
BeantwoordenVerwijderenMaar het ziet er prachtig uit, helemaal moi aussi...lentekriebels en al, en niet in de soep...
Warme groetjes, Margot
Heel lief de bolletjes zo in de soepsleef. Je brengt me weer op ideeen Tineke.
BeantwoordenVerwijderenLieve groet, Renny
Dat heb je leuk gedaan. Ziet er mooi uit.
BeantwoordenVerwijderenFijne zondag nog.
Groetjes, Geartsje
|Hey lieve Tineke,
BeantwoordenVerwijderenWat een enig idee om daar bolletjes in te doen, en zeker de combinatie met een lichtje erbij...geweldig gewoon!
Hoe gaat het met je?
Ik wil je bij deze nog alle goeds toewensen voor dit nieuwe jaar dat voor ons ligt!
Lieve groetjes, Hilde
Creatief gevonden! Misschien ook iets voor mij, ik hou niet van koken, dus voorjaarsbollen in de soepsleef, haha, helemaal mijn ding ;-))
BeantwoordenVerwijderenIk moest wel even glimlachen om je berichtje hihi......ben jij soms een zus die ik nog niet ken hihi. Kroontjesveer, inktpotje en roosjes......we hebben wat gemeen samen Tineke.
BeantwoordenVerwijderenLieve groet, Mea
DIT VIND IK EEN MOOIE BLOGPOST VAN JOU!!
BeantwoordenVerwijderenMOOI HOOR!!
LIEVE GROET,
MIRANDA
Hihihi, die Tineke, doe jij maar vaker eens gek zeg, ik vind het helemaal TOP!!! Het staat super zo voor de spiegel en die bewalmde spiegel hoort daar gewoon bij vind ik.
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk hé al die spontane ideetjes en uit jou schrijven proef ik je enthousiasme, heel erg leuk!
Lieve groet, Josephine
Heerlijk vrolijk logje....kan ik goed gebruiken om vandaag m'n eigen bolletje wat op te vrolijken!!!
BeantwoordenVerwijderenEnne.....waarom die spiegel poetsen;-)
weet je dat spiegels waar ''het weer'' inzit en niet meer helder zijn in de brocante verkoop het duurste prijskaartje hebben...
Dank voor het delen!
Liefs,
Ger