donderdag 24 september 2009








Het begin......


Het begin van een nieuwe hobby, dat weet ik nu al. Dit kon wel eens heel verslavend gaan worden. Heb al een tijdje likkebaardend op al die leuke weblogs rondgekeken en nu dus toch maar besloten om zelf ook mee te gaan doen.


Zoals je in "over mij" al hebt kunnen lezen, is mijn naam Tineke, ben ik 47 jaar en woon in Friesland. Ben daar ook geboren, en na wat omzwervingen in 1989 teruggekeerd. Samen met mijn man (wij hebben geen kinderen) en onze twee poezen Buster en Ieniemienie wonen wij sinds 1994 in onze huidige woning, vrijstaand met een heerlijke tuin. In 2000 hebben we het huis grondig verbouwd, een hele vleugel erbij met daarin slaap- en badkamer, en op die manier aangepast aan mijn lichamelijk beperkingen. We verkeren in de luxe positie van aan open vaarwater wonen. Het is een wonder om te zien wat er in de vijftien jaar wat dat betreft is gebeurd. Toen we hier kwamen was er eigenlijk helemaal niks, wat huizen rond een inham, kale tuinen, brrrrr. Maar naarmate alles meer begroeid raakte, kwamen ook de watervogels, eenden, meerkoeten, fuuten, geweldig om te zien!! In het voorjaar komt er altijd een eendenpaartje bij mij in de tuin, ze wandelen gewoon wat rond, zwemmen wat in de vijver, zo leuk!
Hiernaast ook een foto van onze huismerel, die fladdert altijd gezellig in onze tuin rond, en komt regelmatig een bad nemen....

De foto's staan nog niet helemaal goed op de pagina, dat krijg ik nu even niet voor mekaar, maar dat ga ik uitzoeken, hoop dat in een volgend bericht onder de knie te hebben.

voor nu: een fijne dag nog en tot een volgende keer,
groetjes, Tineke












3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi, leuk dat je jezelf als volger hebt aangemeld. En zo kom ik dus weer bij jou terecht. Het begin ziet er al goed uit hoor. En inderdaad je hebt er een hobby en verslaving bij. hihi. Maar er zijn ergere dingen hoor. Ik meld me ook aan als volger zodat ik niets mis.
    Veel succes

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,
    welkom in blogland, het zal vast en zeker verslavend zijn, want het is bijna een dagvullende taak om alle leuke posten bij te houden en zelf te posten hihi
    Wat heerlijk dat jullie zo aan het water wonen, en wat een super mooie poezen hebben jullie (ik ben een echt poezenmens :-)
    Groetjes en veel plezier met bloggen !!
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi ik zag je op de blog van The Old and the Beautiful en was benieuwd naar je blog,wat geweldig dat de huismerel lekker rond fladdert in je tuin en eendjes,ook mijn favoriete beestjes en we hebben ook een poes van 7 maanden,ga even naar je andere berichten kijken,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen