Koeien....
Een aantal weken geleden waren we op een avond even een eindje aan het toeren, fototoestel mee natuurlijk, toen ik dit weiland met koeien zag. Maar even naar buiten en op de knietjes in de berm. En zie daar, een van de koetjes was blijkbaar heel nieuwsgierig naar me (of vond me zo leuk, ha ha) dat ie steeds een beetje dichter bij kwam.
Ik weet niet hoe dat met jullie is, maar op dat soort momenten vergeet ik de wereld om me heen. Gelukkig heb ik een hele geduldige man, die rustig een rondje reed om mij aan de andere kant van het pad naast het weiland weer op te pikken. En zelfs toen ik alweer in de auto zat, liep de koe nog met me mee.....
Een heel fijn weekend allemaal
groetjes, Tineke

Ik vind koeien ook mooi, maar dan wel de zwart witte.
BeantwoordenVerwijderengroetjes Lia
Mooi he die koeien, ik heb pas nog weer een geboorte van een kalfje gefotografeerd, zo in de wei, das toch fantastisch om te zien, kan daar ook erg van genieten, heerlijk !!!
BeantwoordenVerwijderenmooie foto's heb je gemaakt !
en dat eindje toeren, komt mij bekend voor haha, doen wij ook regelmatig, maar dan gaan we voor wilde varkens, ree-en, en edelherten
groetjes Yvon
Hallo Tineke, welkom in blogland en idd , een nieuwe hobby want er gaat veel tijd in zitten maar is ozo leuk ook !!
BeantwoordenVerwijderenJe blog ziet er al goed uit , ik ga je volgen hoor.
tot de volgende keer, groetjes Gea
Hallo Tineke, leuk dat je ook een blog bent begonnen , het ziet er al erg leuk uit .
BeantwoordenVerwijderenIk ga je volgen hoor , groetjes Gea
ps: ik zie de tekst van de reacties hier boven niet , komt dat omdat je achtergrond zwart is en de letters ook ? Moet je anders bij de instellingen even veranderen , letterkleur van de reacties kan geloof ik aangepast worden ......succes !
Koeien zijn ook heel leuk,vroeger mocht ik van de boer waar onze pony stond,sommige kalfjes de fles geven en dat vond ik geweldig,groetjes Joke.
BeantwoordenVerwijderen