Lieve blogvriendinnen,
volgens mij gaat er iets niet goed hier op mijn computer. Had al twee reacties gekregen dat een reactie plaatsen leidde tot problemen, en ik kan zelf mijn eigen pagina niet meer op, dan gebeuren er rare dingen hier. Dus plaats maar even geen reacties meer, ik zou niet graag willen dat jullie ook problemen krijgen. Ik kan dus gelukkig wel een berichtje plaatsen, en mocht je toch wat aan me kwijt willen, dan voorlopig maar even op mijn e-mail adres, dat je hiernaast vindt.
Gelukkig heb ik een heuse IT-er als echtgenoot, maar die moet wel thuis zijn en er even tijd voor vinden.....
liefs, Tineke
Las net bij de sfeer van toen dat ze ook problemen had gehad en dat dat lag aan het sneeuw-effect op haar blog. Zie dat jij dat ook hebt. Wellicht is het probleem opgelost wanneer je dat verwijderd.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes en succes ermee. Karin
Ja dat sneeuweffect blijkt veel storingen te veroorzaken. Het lijkt leuk hoor, maar ja als je problemen krijgt is het minder.
BeantwoordenVerwijderenLiefs van Marian en hoop dat het snel weer goed is (waarschijnlijk is het al verholpen)
Ja diverse pagina's hebben problemen, dan komen er allemaal advertentiepagina's tevoorschijn. Dacht dat het vandaag weg was maar had het net ook alweer.
BeantwoordenVerwijderenNiet leuk dit!
Hoi Tineke, ik kom nu wel op je blog, maar gisteren was er een errormelding als ik op je blog wilde komen en werd jouw pagina steeds omgeleid naar vreemde sites. Ik hoop dat nu alles weer goed is, ik heb tot nu toe nog geen problemen. Bedankt voor je lieve berichtje en de tip om het zilver weer glanzend te krijgen, ik ga het proberen.
BeantwoordenVerwijderenFijne dag en een lieve groet, Mea