Daar hadden we dus deze keer geen hulp van manlief bij nodig, het blijkt dat het sneeuw-effect op de pagina de problemen veroorzaakt, en niet alleen bij mij. Heb intussen alweer een paar reacties gehad, en het lijkt er op dat het leed is geleden. Karin, bedankt voor de tip, deze toef blauwe druifjes is voor jou!
Fijne dag allemaal en tot gauw, lieve groet, Tineke
Hoi Tineke,
BeantwoordenVerwijderenNu gaat het goed hoor, hoop inderdaad dat de problemen nu zijn opgelost. Heb zelf ook maar meteen de sneeuw eraf gegooid, had nog geen problemen maar wil ze ook niet,hihi. Schitterend je blaue druifjes, oohhhh was het maar vast weer zover hé, lekker genieten in de voorjaarszon.
Fijne dag,
Lieve groet, Josephine
Oh, gelukkig. Ik had idd bij nog meer mensen dat zelfde probleem. En dacht al even dat het aan mijn computer lag. Maar ik haal voor de zekerheid nu de sneeuw ook maar weg. Heb er eigenlijk ook wel genoeg van.
BeantwoordenVerwijderenlieve groet Lia
Heb de sneeuw ook al verwijderd. Had nog niet de link gelegd maar erna was ie idd weer een stuk sneller.
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je er weer bent.
Fijne dag
hier is de sneeuw uit voorzorg ook maar van de blog gehaald, wil nu ook graag weer vooruit kijken naar het VOORJAAR !!!
BeantwoordenVerwijderengroetjes Yvonne
Sneeuw weg maar ook opeens alle instellingen. Help nu weet ik het niet meer. Vorige week hele pc opnieuw geinstaleerd . Vanmorgen wilde ik hem op starten helemaal niks meer op mijn bureau blad. Had gisterde sneeuw eraf gehaald en nu dit weer. Ben niet blij. Kijk maar even verder op mijn lapje naar je lieve druifjes. Groetjes van een beetje in de put zittend vrouwtje Leni
BeantwoordenVerwijderenOh, onthouden dus: eind dit jaar geen sneeuw aanschaffen. En van die hyacinten heb je denk ik gelijk, meestal heb ik witte en ik kan me niet herinneren dat ik er zo'n last van had.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Petra
Ja, we willen nu ook geen sneeuw meer, dat is het 'm;) Ik heb het ook al eens gehad, maar dan met feedjit. Vreemd dat het dan ineens mis is, tja, computers, heel fijn als ze het gewoon doen maar zodra ze iets niet doen grrr...
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Renny
Gelukkig dat ie weer werkt, je blog moet het gewoon doen, ik kan er nooit goed tegen als het niet naar wens werkt en vooral niet als je niet weet hoe je het op moet lossen!!
BeantwoordenVerwijderenIk kreeg laatst een melding dat al mijn volgers weg waren, ik kan je verzekeren dat ik behoorlijk schrok ha ha! Gelukkig stonden ze er een tijdje later weer...!!
Fijne dag nog en een lieve groet, Ingrid
Jaaa ik kan weer op je blog,ik wilde al bijna een bericht op mijn eige blog zette,dat ik met geen moegelijkheid op je blog kon komen,kon je ook niet mailen of wat dan ook,maar gelukkig ik kan weer gluren bij je,fijn dat je erweer bent,ohh de druifjes zijn zo prachtig,wat een kleur hebben ze en ze ruiken ook zo zalig,wens je een fijne avond,lieve groet Joke.
BeantwoordenVerwijderenHallo Tineke, toevallig heb ik van de week mijn sneeuw eraf gehaald en lees nu dat het bij velen virussen geeft. Heerlijk zijn je blauwe druifes...krijg echt weer zin aan het voorjaar hoor;-)
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Jeanette
Kwam er ook niet op, ja even en dan allemaal ellende, nu kom ik er dus wel op. Gelukkig dat alles verholpen is.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Madelon
Hallo, wou vlug je blog verkennen want ik zag bij Mea dat je ook een merklap liefhebster bent.
BeantwoordenVerwijderenFijn hoor! Ze lopen niet zo dik. Ik ben dus de maakster van dat lapje. Fijn dat je hem mooi vind.
groetjes
Liliane
Bedankt voor je berichtje op mijn blog!
BeantwoordenVerwijderenEn ja hoor je mag alle patroontjes zomaar meenemen ;-)
Groetjes van Ria
Hopelijk zijn alle problemen opgelost... en kun je weer lekker bloggen.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Hetty
haai Tineke,
BeantwoordenVerwijderenhet voelt zeker heerlijk nu alles zo lekker opgeruimd is, alleen wil ik nu zo graag verder om het echt áf te maken, maar door een aantal verjaardagen deze week en dit weekend heb ik eigenlijk veel te weinig tijd en tja maandag en dinsdag weer werken. Ik heb zo'n zin om er verder te gaan, 't is wat he!
Wat dat werk van m'n Weerman betreft: een reintegratiebedrijf in H'veen is voor 'm bezig; als alles meezit, dan zou hij kunnen gaan leren/werken (met behoud van uitkering) in het ziekenhuis in Sneek. Hij wil dat zooo graag, dus duim je met ons mee? Hopelijk horen we binnenkort meer.
En ja, het lijkt me reuze leuk om eens wat af te spreken. Welke dag in de week komt jou het best uit? Wat mij betreft op een woensdag- of vrijdagmorgen (de 17e of 19e, is dat wat??), roept u maar :-)
Fijn dat je blog weer normaal werkt. Ik had toevallig al eerder de sneeuw van m'n blog gehaald, was er opeens op uitgekeken.
Fijn weekend! Lieve groetjes, Anita
Goed idee dat je de sneeuw hebt verjaagd met prachtige blauwe druiven!! Heb je nog meer lente in de aanbieding? Ik snak ernaar :)
BeantwoordenVerwijderenGroeten, Corine(THUIS)