Hallo lieve allemaal, heb deze week bijna niet gelezen en gereageerd, omdat mijn lief een weekje vakantie had en ik dus niet steeds achter de computer wil zitten. Hij is voor zijn werk de laatste tijd veel van huis geweest, en ik wil nu even volop genieten van het feit dat hij er nu even wél is.
Ben toch van plan om het voorlopig even wat rustiger aan te doen, zal wel eens wat lezen, en misschien hier en daar een reactie achterlaten, maar even wat minder intensief, want ik ben MOE! Heb de laatste weken heel veel afspraken gehad en hier en daar bij anderen een helpende hand toegestoken, en, hoe leuk ook allemaal, het breekt me nu een beetje op. Bovendien kan ik absoluut niet tegen dit warme weer, zie de komende dagen met angst en beven tegemoet. Ik gun jullie allemaal heel veel zonneschijn en warmte hoor, maar bij een graadje of 22 moet het voor mij eigenlijk stoppen, dan gaat mijn lichaam protesteren. Vandaag was het prima, we zijn heerlijk een dagje naar de Noord-Hollandse kust geweest, even op het strand gewandeld, een tosti gegeten in een leuke strandtent, helemaal top, voor mij een dag met een gouden randje!
Mijn roos (Queen Elisabeth) bloeit eindelijk (ik heb haar toegesproken, en dat heeft geholpen) dus hierbij een foto, voor jullie allemaal, om jullie een hele fijne zomer te wensen en te bedanken voor de altijd lieve, leuke en warme reacties! Voor wie (ver) weg gaat met vakantie, geniet ervan, maar wees voorzichtig en kom gezond weer thuis!
Tot gauw,
lieve groet, Tineke
Doe het rustig aan lieverd, en wanneer je tijd (en zin) hebt kom je gezellig even langs. Volgens mij doen we het allemaal maar even wat rustiger hier.
BeantwoordenVerwijderenTot ziens!
Hoi Tineke,
BeantwoordenVerwijderenZorg goed voor jezelf hoor. Neem lekker de tijd om bij te tanken, en vind de rust die je nodig hebt.
Ik kan ook heel slecht tegen de hitte, en ook voor mij mag het wel wat minder. Zelf ben ik ook minder actief in blogland, omdat ik het druk heb, en straks als mijn man thuis is ga ik ook niet veel achter de pc. zitten.
Schitterende roos trouwens. Wat een vriendelijk woord al niet teweegbrengt:)
Ik wens je een fijne zomervakantie toe.
Liefs Ester
Hoi Tineke,
BeantwoordenVerwijderenGroot gelijk heb je Tineke om het even wat rustiger aan te doen. Hoop voor jou dat het weer wat koeler gaat worden, volgens de berichten gaan we volgende week weer naar zo'n 23 graden. Doe maar rustig aan hoor, heel naar voor je dat je lichaam met deze hitte zo gaat protesteren. Vandaag was het inderdaad een top dag, fijn dat jullie zo genoten hebben. Mooi je roos trouwens, alle soorten vind ik zo bijzonder bij rozen.
Om even antwoord op je vraagje te geven, heb al een aantal ondezoeken gehad, en volgende week moet ik nog een maag en darm onderzoek ondergaan en de week daarop krijg ik de uitslag. Ben best nerveus, alhoewel ik me nu best wel weer goed voel, geen last meer van tintelende ledematen en wazig zien, en ook mijn hart klopt weer normaal. Eigenlijk voelt het een beetje alof er weinig aan de hand is, en dat hoop ik dan ook. Even afwachten moet ik nog, en dat is zo vervelend...
Wens je een heerlijk zomer toe, en tot ziens weer in de nazomer...
Lieve groet, Josephine
Lieve Tineke,
BeantwoordenVerwijderenJe hebt helemaal gelijk hoor, dat je met dit weer en je man thuis wat minder achter de pc gaat zitten! Ik doe het zelf ook rustiger aan, lees wat en laat hier en daar een reactie achter...ik moet zeggen dat het mij goed bevalt. We krijgen hier thuis ook een paar drukke weekenden dus ook dat speelt een rol!
Wat staat je roos er prachtig bij...jij staat nu zeker elke dag hele verhalen in je tuin tegen je bloemen te houden hi hi...en de buren maar denken ha ha!
Tineke, geniet van de zomer...ik kan goed tegen de warmte, maar voor jou hoop ik dat het wat gaat zakken, want een protesterend lichaam is geen pretje, al helemaal niet in combinatie met moe zijn!
Veel liefs, Ingrid
Lieve Tineke,
BeantwoordenVerwijderenBedankt voor de prachtige roos! Veel mensen vinden dit weer een beetje te hoor, waaronder ik. Helaas heb ik nog wat verplichtingen dus zometeen met mijn zoon naar Utrecht met de trein voor een gesprek op de Hogeschol waar hij eind Augustus naar toe gaat. Morgen moet er nog een auto gekeurd en ik moet nog even met Samantha haar rapport ophalen morgen maar dat kan vroeg gelukkig. Als het goed gaat komt mijn vader vanmiddag uit het zieknhuis,pffffff. Volgende week ziet het er allemaal weer een stuk rustige uit en die temperaturen bevallen me beter;-). Denk goed aan jezelf en rustig aan hè;-)
Liefs en tot gauw,
Ellen
Hoi Tineke,
BeantwoordenVerwijderenIk ben het helemaal met je eens hoor, iets koeler is prettiger.
Maar dat is nu het enige wat we niet zelf in de hand hebben, het weer..
Sterkte!
dikke tut, Jantsje
Je hebt gelijk meid, even een stapje terug. Dat ga ik eerdaags ook doen. Bij mij is de energie ook erg laag, en dat hele warme weer hoeft van mij ook niet. Ik zit ook veel binnen hoor, want heb een zonneallergie gekregen en dat jeukt als de huis warm word. BAH....
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je even uitgewaaid ben op het strand, dat is altijd erg leuk.
Geniet van de zomer, en "spreken"elkaar vast weer.
lieve groet Lia
Je hebt helemaal gelijk Tineke, zorg goed voor jezelf en probeer lekker te genieten.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Claudia
Groot gelijk...zo in de zomer zijn er andere prioriteiten. Ik heb nog één post in de planning en dan houd ik het ook even voor gezien. Maar lekker voor de ventilator, in een koud bad en heel veel drinken. Boven de 30 gaat mijn lijf ook raar doen...
BeantwoordenVerwijderensterkte alvast!
Een fijne zomer en tot blogs.
Lieve Groetjes Renny
Hallo Tineke,zorg goed voor jezelf,lekker bijtanken en tot rust komen en,ik denk dat er een heleboel mensen zijn die slecht tegen deze warmte kunnen,van ons mag het ook wel een graadje 22 zijn en blijven.
BeantwoordenVerwijderenSterkte, doe rustig aan,en een hele fijne zomer.
Lieve groetjes inka en andre
Altijd luisteren naar je lichaam is de beste dokter! Doe het even rustig aan, hou het koel in huis en kijk uit naar frissere dagen. In het Noorden hou ik ook niet van de warmte: te heet en te vochtig. Hier was het vandaag 35 graden, maar zonder een spatje luchtvochtigheid. Dat houdt het aangenaam. Groetjes, @nne
BeantwoordenVerwijderenWat heerlijk dat je prachtige roos toch zo mooi is gaan bloeien lieve Tineke.
BeantwoordenVerwijderenIk lees dat jij ook even een stapje terug doet, zowel met bloggen en hopelijk ook met andere bezigheden, want je moet wel goed om jezelf denken lieve meis.
Geef mij ook maar die 22 graden, want ik kan ook heel slecht tegen de warmte, maar in huis en in een schaduwrijk plekje valt het ook nog mee, er staat een heerlijk briesje.
Ik wens jou ook een heerlijke zomer toe en hoop je na de vakantieperiode weer tegen te komen.
Lieve groet, Mea
Nou helemaal gelijk hoor. het is warm, en als je mannetje vakantie heeft, dan zeker samen genieten en niet achter de computer kruipen. er komt vast weer een lange koude winter, en dan hebben we weer volop zin en tijd. Geniet van de rustige periode, en bij mij mag het stoppen met 25 graden.
BeantwoordenVerwijderengroetjes Monqique
Zorg goed voor jezelf, en neem maar lekker de tijd om weer even wat luct en ruimte te krijgen.
BeantwoordenVerwijderenMet dit weer is het tempo gelukkig van iedereen iets langzamer, Zoek maar lekker een boom op, een luie stoel e laat je lekker verwennen,
groetjes Pauline
Hoi lieve Tineke,
BeantwoordenVerwijderenBedankt voor je gezellige reaktie op mijn verjaardagspost...het is zo grappig om te lezen dat de meesten een heel ander beeld bij mij hebben! Jij doet mij door je woordkeus en vriendelijke toon altijd denken aan een hele aardige vrouw hier in het dorp, dus heb ik wat jouw uiterlijk betreft haar ook een beetje voor me ha ha! Slaat helemaal nergens op! Vond het wel spannend hoor, maar ben tot nu toe geen volgers kwijt geraakt ha ha!
Ben je lekker aan het genieten van de blogrust? De afgelopen weken heb ik het ook rustiger aangedaan, maar mijn post van gisteren leverde naast lieve reakties ook lieve e-mails op, dus vandaag is het helemaal mis...maar ik vind het ook reuze gezellig dus het maakt ook niets uit!
Ik wens je nog vele fijne zomerse dagen...lekker genieten!! Veel liefs, Ingrid
Hallo Tineke.
BeantwoordenVerwijderenHeb me als volger toe gevoegd.
Lees dat je even rustig aan doet, nou ik ken je niet, maar je hebt groot gelijk. We hebben allemaal wel soms dat we een stapje langzameraan moeten doen.
Fijne week.
Groetjes Marga
Hallo Tineke,
BeantwoordenVerwijderenIk zie dat je je als volger bij mij hebt aangemeld, dank daarvoor. Snap dat je het met deze temperaturen rustiger aan gaat doen. Een fijne zomer en tot blogs.
Groet,
Jeanette
Hey die lieve Tineke, heb de foto gezien van Buster en "beessie" helemaal LEUK!
BeantwoordenVerwijderenTuurlijk even je blog bijgelezen, wat een heerlijke bloemenzee laat je zien. Zo prachtig en een intense kleuren, wat is moeder natuur toch mooi hé? En je hebt helemaal gelijk, dit zijn de lazy hazy summer days!
En als het een paar graden wat minder wordt dan is een ieder ook wat energieker.
Ik ga jou een heerlijke en mooie zomer toewensen en je een hele dikke zoen geven voor je altijd attente en lieve reacties op m'n blog!
Zomerliefs en warme groeten van Cin
Wat een prachtige roos en geniet van je vakantie,lieve groet Joke.
BeantwoordenVerwijderenHa Tineke!!
BeantwoordenVerwijderenBedankt voor je tuintip...ik hoop hem te onthouden en anders vraag ik het je gewoon nog eens een keer! Zo mooi als de achtertuin hier is, zo suf is de voortuin dus daar moet echt eens iets aan gebeuren! Maar doordat onze woonkamer aan de achtertuin grenst, zien we zelf van de voortuin niet zoveel, waardoor de prioriteit wat lager ligt!
Je hebt mij trouwens wel nieuwsgierig gemaakt met het tipje van jouw sluier ha ha! Ben benieuwd wat er onderzit, wacht al een aantal dagen geduldig (nu jok ik ha ha) af!!
Ben je lekker aan het genieten van je blogrust? Het is hier weer helemaal mis, zit weer als vanouds te tikken! Ik moet na deze week nog twee weken werken en denk dat ik het daarna weer wat rustiger aan ga doen, vindt manlief ook wel gezellig, want hij is dan ook vrij!
Hartelijke groetjes, Ingrid
Hallo Tineke, ik wil je even sterkte toewensen met deze veel te warme dagen. Hoop dat het snel weer een beetje normaal gaat worden. Lieve zomergroet, Anja
BeantwoordenVerwijderenHoi Tineke, ik zag dat je een reactie bij mij had achtergelaten en wil wel even weten hoe het met je gaat.. Is de ergste moeheid al wat verdwenen? Ik hoop dat deze vakantie je goed doet, al begreep ik dat je niet zo goed tegen de warmte kunt, dat is dan weer lastig deze zomer :(
BeantwoordenVerwijderenGroeten, Corine(THUIS)
heeeej Tineke, hoe is het met je? Heerlijk he, dat het nu even iets minder warm is! Daar leef je vast lekker van op. Hier gaat alles z'n gangetje, de meiden genieten van hun zomervakantie met volop logeerpartijtjes, Weerman is druk aan het klussen (want het eind van z'n 'vakantie' is in zicht), en ik hoef alleen komende maandag en dinsdag nog te werken. Ik heb een weeklang zonder computer gezeten door een vet virus, en dat was best lekker zo'n 'break'. Nu is alles weer in orde en ik ben gelukkig geen bestanden kwijt geraakt. Nog even m'n webshop bijwerken en dan ga ik weer op bijna 'non-actief' wat computer betreft.
BeantwoordenVerwijderenFijne dagen Tineke, geniet ervan.
Lieve groetjes, Anita
Gelukkig is de temperatuur wat minder nu, iedereen even tijd om lekker bij te tanken en het huis een flinke beurt te geven. Denk aan je zelf meid, doe lekker rustig aan en kom lekker bij.
BeantwoordenVerwijderenHallo Tineke, eerlijkgezegd heb ik al een heel stuk achtertuin "ingepikt" van mijn man. Maar hij snoeit wel de buxus voor mij :-) Heerlijk weer nu hè, hoop dat het voorlopig zo blijft. Lieve groet, Anja
BeantwoordenVerwijderenHA Tineke
BeantwoordenVerwijderenFijn om even wat van je te horen!! en jipiejee ik vier met je mee. Dit scheelt je bulten werk!!
fijne avond
en hopelijk kom je snel weer buurten.
lieve groetjes Yolanda
Lieve Tineke,
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk hoor, even een blogpauze, bevalt mij ook best even fijn! Alle aandacht even voor het gezin en jezelf. Doe maar rustig aan, het weer is gelukkig alweer beter zo hè?
Lieve groet, Hilde
Hoi Tineke,
BeantwoordenVerwijderenHier even snel een Franse groet. De internet mogelijkheden zijn beperkt, vandaar. We hebben het hier heerlijk, elke dag stralend weer.
Lieve en hartelijke groet, Ingrid
Even een berichtje van mij lieve Tineke om te horen hoe het met je gaat. Gelukkig is de warmte al een poos verdwenen, maar helaas laat de zon het ook gelijk afweten. Maar gelukkig zijn de voorspellingen voor deze week goed.
BeantwoordenVerwijderenIk hoop dat je een beetje tot rust gekomen bent en dat we gauw weer iets van je horen.
Lieve groet, Mea
Nouja....we hadden precies dezelfde gedachten hihi....ik schrijf net een berichtje aan jou en toen ik weer op mijn blog was zag ik een reactie van jou hihi.
BeantwoordenVerwijderenLeuk weer iets van je te horen.
Lieve groet, Mea
Hoi Tineke, nog steeds blogpauze? Is wel even lekker hé. Gewoon doen waar je zin in hebt. Het weer is in ieder geval gunstiger, alhoewel? Hier word je waarschijnlijk ook niet happy van. NOu, ik spreek je wel weer in blogland.
BeantwoordenVerwijderenLieve groet, Renny
Alles goed met je Tineke,ben je nog steeds aan het rustig aan doen,lieve groetjes Joke.
BeantwoordenVerwijderenFoto's om bij weg te dromen. Lieve groet, @nne
BeantwoordenVerwijderenHoi Tineke!!
BeantwoordenVerwijderenHoe gaat het met je? Ben je al lekker tot rust gekomen, of gaat het niet zo lekker...
Je mag me gerust mailen hoor, ook als het minder gaat.
Liefs Hilde
Hoi Tineke, ik moest in een keer even aan jou en je blog denken en zie dat je nog pauze hebt .... Ik hoop dat het goed gaat met je en je weer energie genoeg hebt voor leuke dingen .
BeantwoordenVerwijderenTot ziens hier , lieve groet van Gea